2013.08.29.
19:57

Írta: fancsopanzani

Vissza a jovobe

Szep jo napot mindenkinek!

El sem hiszem, hogy mar itt tartunk, majdnem eltelt az egy ev! Emlekszem, meg nagyon is elenken, milyen volt tavaly ilyenkor: meg otthon, nagy pakolasban, meg nagyobb bucsuzkodasban, izgatottan, kicsit felve (azert a vilagert be nem ismertem volna). Es most: eltelt a nyar, lezajlottak a nagy utazasok, esemenyek, es minden kezd szepen visszaterni a rendes kerekvagasba. Gyerekek iskolaban, en megyek edzeni, vezetem a kicsi golfomat, hetvegen megyek Santa Monicara, es ez igy megy meg ujabb kilenc honapig! 

Most mar teljesen vegleges es visszavonhatatlan, megkaptam a jovahagyast a Department of State-tol! Ma megyek meghosszabbitatni a jogsimat, es azzal minden el is van intezve! Hihetetlen jo erzes ujra itt lenni!

Most egy kicsit ugrom, es bepotlom, ami meg a nyari szunetbol maradt:

Miota utoljara irtam, (juli 18.), nagyon sok minden tortent! Akkor meg Hasholzen-ben voltam, ami a csalad Salzburg melletti haza. Onnan 22-en mentem haza Babolnara, ahol ezuttal sikerult majdnem teljes ket napot toltenem, ugyanis 24-en delutan mar Gyorben voltam, onnan masnap reggel indultam tovabb Balcsira (vegre!!)! Ez volt az egyik toplistas dolog, ami a legjobban hianyzott otthonrol. A bennem lako Alice kis Csodaorszaga, a "hegy", a "lak", es a teljes nyugalom es emberfeletti biztonsagerzet. Hihetetlen erzes volt arra a par napra is ujra atelni mindezt! Aztan 27-en delutan megkezdodott a nagy keszulodes, vendegvaras, haz diszites, szervezkedes, lanybucsuztatas. Tizen lanyok nekilodoltunk es vizibicikliztunk, rejtvenyt fejtettunk, vacsiztunk, tortaztunk, foto-vadasztunk, ajandekoztunk, jol elfaradtunk es kidoltunk ejfel utan nem sokkal, mint aki jol vegezte dolgat :) Masnap laza strandolas, pakolaszas, en pedig csapot-papot hatrahagyva utra keltem ismet, megint csak egy toplistas latogatasra (ket het alatt mi nem az?), Szentendrere, Csibet fogni. Allati jo volt! (hahaha) Komolyan, a hasfajasig rohoges, a kit erdekel, hogy bamulnak, a vegre ujra egyutt, a foto nezegetes, Puccas bogre, HEV, meg a Budapest-eye, Dante kutyai, minden, amit csak a Csibek ertenek, megfizethetetlen! Utana 'loptam magamnak' meg egy napot, de aztan azert haza kellett menni. Otthon probaltam annyira ossze suriteni a programot, amennyire csak lehetett, hogy mindenkivel tudjak legalabb egyszer talalkozni, akivel szeretnek, ami meg igy sem jott ossze, de azert kb 85%-ban igen. Kicsit kevesnek ereztem a vegen a ket hetet, foleg a szombati eskuvovel, ami egy kulon sztori.

Szoval szombat reggel sminkes es fodrasz, aztan fenykepezkedes. En nem tartottam magam eddig olyan nagyon siros lanynak, de tobbszor vissza kellett nyelni a konnyeimet, mikozben segitettem noverkemre ravarazsolni a menyasszonyi ruhat, es nem csak a szazhusz apro, hihetetlen makacs gomb miatt...Egyszeruen gyonyoru volt! Tudom, tudom, mindenki ezt mondja a sajat tesojara, meg, hogy a menyasszonyok amugy is mindig szepek, de ez egy kulonfele valami, amitol mashogy latsz mindent aznap. Akarmennyire is romantika-szerelem-hazassag fintorgos vagy, tuti, hogy bogni fogsz, mint egy hulye a tesod eskuvojen. En mar csak tudom. A fotozkodas jo buli volt, nem unatkoztunk, csak majdnem meghaltunk a melegtol, volt vagy 40 fok. Hanna ruhaja szerintem volt vagy 10 kilo, mi meg hosszu sotetkekben, de mind megerte! Szokasos menet, szertartasok, aztan etterem, vegre kicsit huvosebb, meg persze kaja!! Nekem kicsit befagyolozta a bulit a masnapi indulas, amitol meg merges lettem, mert eleg nehez ugy nagyon orulni a tesodek boldogsaganak, hogy kozben azon gondolkozol, hogy vajon mit hagysz majd otthon, mennyi lesz a tulsuly a csomagodon, hogyan jutsz el a nemet taxisoforrel a hazig, aminek nincs normalis cime, csak NEVE, az eg szerelmere, amikor nem is beszelsz nemetul, meg ilyenek. Azert eleg jot mulattunk, volt tanc meg enekles, mar amikor tudtuk a dalszoveget is :) Persze bogtem egyet Tatuka vallan "tanc" kozben, de azon tul kellett esni. 

Masnap persze keson keles, meg egy kis pakolas, bucsu-ebed, utolso puszik es olelesek, aztan irany a vasutallomas, vissza nemetorszagba, onnan masnap New Yorkba, es indulhat a nyaralas! Persze elotte meg el kellett jutni vasarnap ejszaka a vasutallomasrol a hazig, taxival, nagy boronddel, meg mindig nemetul nem beszelve (szandekos nyelvtani sarkitas, Edesanya!). Aztan a nyar legnagyobb poenja, valami felsobb hatalom beavatkozasa folytan, a taxisofor magyar volt! Ismetlem: MAGYAR! Akkora ko esett le a szivemrol, mikor ez nagy nehezen kiderult, hogy hirtelen azt hittem, hallucinalok, hogy magyarul beszel az ember. Kedvem lett volna megolelgetni, megpuszilgatni, foleg, mikor kiderult, hogy nem is jo helyen rakott volna le, ha nem tudunk normalisan kommunikalni. Ezen izgalmak utan, hetfo reggel fel hatkor keles, indulas Munchenbe, uncsitesostol, mindenestol, a repterre. Uncsitesok apukaja valami hiper-szuper uzletember, aki minden masodik heten korbe repuli a vilagot, ezert valami extra VIP besorolasa van a legitarsasagnal, igy mind a tizenketten problema-mentesen, es villamgyorsan tuljutottunk a poggyaszfeladas-utlevel ellenorzes-biztonsagi ellenorzes mizerian, amiert nagyon halas leszek eletem vegeig! Elozetesen remalmaim voltak ettol, hat gyerekkel, plusz egy baby-vel, meg egy masik au pairrel, akirol gozom sincs, hogy mennyire beszamithato ilyen ugyekben. Szerencsere minden szuperul sult el, es ropke kilenc ora repules utan mar le is szalltunk a JFK-n. Itt meg eltoltottunk ket orat a berkocsik felvetelevel, aztan utnak eredtunk a Hamptons-ra. TE ATYA EG! Ha lattatok a Gossip Girl-t, vagy barmelyik Hollywoodi csodat, ami ott jatszodik, akkor kb el tudjatok kepzelni a helyet. Orulet. Gyonyuru hazak, eszmeletlen tengerpart, a varosban kis kavezok es luxus butikok. Az egesz olyan, mintha tenyleg egy film kellekbe lepnel be. Es ketszer volt szerencsem New York City-be is bemenni, a masik au pair-rel, aki amugy nagyon aranyos. New York pedig...nem is tudom, mi a tokeletes jelzo! Nyuzsgo, gigantikus, zsufolt, szines! Hihetetlen elmeny volt! A ket vasarnapba, amit ott toltottunk, probaltunk minden belesuriteni: Staten Island Ferry, amirol szuper kilatas van Manhattanra es a Szabadsag szoborra, Wall street, es persze a bika (jol megfogdoztam a szarvat, de meg nem ugrott meg a bankszamlam...), Broadway, Empire State Building (sajnos nem mentunk fel), Times square, Briant park, Central park (a hot dog ugyan csak 2 dolcsi, de nem olyan nagyon jo), Upper East Side, Grand Central Station (sokkal kisebb, mint amire szamitottam, de tenyleg nagyon szep), Metropolitan muzeum, Brooklyn (csak egy metros eltevedes erejeig), The High Line, 9/11 memorial (nagyon megrazo). Nagyon sokat setaltunk persze, hogy minel tobbet lassunk a varosbol, meg persze sporoljunk a metro jegyen is, de minden perce megerte! Meg igy is ugy erzem, nem lattam eleget! Sajnalom, hogy csak ket napom jutott ra, de hat dolgozni kellett :) A Southampton-ban tolott harom hetet amugy amolyan Jersey Shore-osan ossze lehet foglalni, csak nekunk "Kondi-Szoli-Mosoda" helyett Tennis-Strand-Vacsi volt a mindennapos program. Komolyan. Minden aldott nap. Ami tudom, nem hangzik rosszul, sot, de a gyerekeknek egy ido utan (ROVID ido utan), eleg unalmassa valt a dolog, es csak szenvedtek nagyreszt. Azert tuleltuk mindannyian, kisebb nagyobb serulesekkel, es orvosi szamlakkal. Sajnos en eleg sokat szenvedtem, es atestem egy kortizolos-asztma pumpas kezelesen, valoszinuleg egy szegycsonti-izuleti gyulladas es a paratartalom miatti asztma szeruseg kombinacioja miatt ugyanis nehezen kaptam levegot, es ellegge szurt a mellkasom is. Szerencsere mar tul vagyok rajta, es bar tegnap meg szenvedtem egy kis megfazassal, ma mar minden szuper!

Vasarnap este ertunk vissza Californiaba, hetfon hatalmas iskolakezdesi bevasarlast csaptunk, kedden pihenes volt, es szerdan mar kezdodott is a suli a gyerekeknek! Szerintem egy kicsit mindannyian megkonnyebbultunk, hogy tuleltuk a nyarat, eleg suru volt a program, sok volt az ide-oda utazgatas, de azert nagyon-nagyon jo volt!

Most lassan megyek edzeni (VEEEEGREEEE), egy kicsit mar varom :) Megprobalok ebben az evben is legalabb annyit irni, mint az elozoben (LoL xD), de ugy dontottem, ebben az evben nem teszek igereteket. Majd minden szepen kialakul, es egyszer csak azt veszem eszre, hogy mar otthon is vagyok megint, es nincs eleg idom mindenkivel talaltkozni, mert mar indulok is tovabb, egy ujabb nagy kalandra, ki tudja meg hova? :)

Ezuton is koszonom mindenkinek, aki szakitott ram idot ezen a nyaron, nagyon jo volt latni benneteket, es sajnalom, hogy nem tudtam talalkozni azzal a par emberrel, akik kimaradtak, de majd jovo nyaron remelhetoleg latjuk egymast!

puszi/pacsi,

jot ne halljak rolatok!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fancsopanzani.blog.hu/api/trackback/id/tr715483816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása