2013.04.05.
19:50

Írta: fancsopanzani

az "elsok hete"

Szep napos jo reggelt mindenkinek!

A sok szabadkozas helyett, hogy miert is nem irtam eddig, inkabb csak belevagok.

Azt hiszem ott hagytam abba, hogy a csalad lelep egy hetre sielni, mert tavaszi szunet van a suliban, engem pedig hatra hagynak. Ez volt mult het szombaton, reggel koran elindultak, en pedig itt maradtam egyedul, betegen. Persze semmi komoly, csak egy kis megfazas, aminek meg mindig vannak apro nyomai, ugyhogy erosen gyanakszom, hogy valami allergia szeruseg is lehet a dologban. Szoval a szombat-vasarnapot agyban toltottem, mindenfele varazsszereket iszogatva (fokhagyma, cayan bors, leves, forro mezes, citromos, fokhagymas viz, stb..). Aztan vasarnap delutan elegem lett az agyambol, kifekudtem inkabb a napra, szep szinem is lett, mert elaludtam. Hetfo reggelre mar sokkal jobban voltam, igy elindultam Santa Monicara Szabriekhoz, es ott is toltottem az egesz hetet, egesz husvet hetfoig.

A program eleg suru volt, ugyanis probaltunk minel tobb mindent csinalni, lehetoleg olyan dolgokat, amiket en meg nem lattam, probaltam. Ez Szabi otlete volt, innen az "elsok hete".

Hetfon kezdtunk egy indiai etteremben, amit en meg soha nem probaltam, es naaagyon finomat ebedeltunk. Szabi fuszeres csirket, rizzsel, en pedig egy padlizsan kremlevest, amiert mindenkeppen vissza kell meg mennem egyszer :) Ebed utan lesetaltunk a tengerpartra es csak doglottunk, amit egyszeruen nem lehet megunni. Komolyan nem tudom, hogy fogom otthon birni az ocean nelkul! Majd a Balcsi karpotol egy kicsit :)

Kedden turaztunk egyet a Hollywood felirathoz, ami egy kb. 45 perces seta, gyonyoru kilatassal a varosra. A felirat maga nem nagy cucc, egy feher hullamlemezbol kivagott betukupac, de azert megvan a varazsa :) 

Szerdan Manhattan Beach-re mentunk gorkorizni, ami nagyon Californiai dolog. Raadasul Szabi gorkorival tolta a futobabakocsit, szoval Oli is velunk tartott a nagy kalandban. En nem gorkoriztam szerintem jo tiz eve, erdekes volt ujra beleszokni, estem is egy nagyot, mert dombnak lefele feluton jutott eszembe, hogy nem fogok tudni megallni a domb aljan, es persze a stabil fal helyett a bokorba kapaszkodtam, amitol teljesen kibillentem az egyensulyombol es hanyatt estem. Most van egy "rosszgyerek" horzsolas a konyokomon, amivel szinten nem buszkelkedhettem kb 12 eves korom ota! :) Manhattan Beach amugy nagyon szuper hely, valahogy olyan sajatos hangulata van, teljesen mas, mint az eddigi beach-ek, ahol voltam. Gondolom, mar az agyatokra megyek az ocean maniammal, de tenyleg annyira imadom, hogy fel ora vezetes alatt szinte egy masik vilagba csoppensz, annyira kulonboznek ezek a helyek egymastol! Egyszeruen imadom!

Csutortokon elmentunk a LACMA-ba, ami egy hires muzeum L.A.-ben, es megneztuk a modern es a kortars kiallitasokat. En nagyon szeretek muzeumba jarni, ugyhogy nagyon elveztem, annak ellenere is, hogy egy-ket alkotasrol tenyleg nem ertem, hogy mitol muveszi annyira. Meglepo modon Oli a maga negy honapjaval nagyon jol erezte magat, erdeklodessel nezegette a kepeket, szepen csendben, mint egy igazi jogyerek :) Persze a kortars reszlegen, ahol lehetett fenykepezni is, nem birtunk ellenallni a kisertesnek, es csinaltunk par igazan "troll" fotot! Megfajdult a hasam a visszafolytott nevetestol. Meg ennek a napnak az utoirataba csak belecsempesznem az infot, hogy hazafele, szinte veletlenul sikerult vegre koszoruslany ruhat vennem Hanna eskuvojere! Hurra! :)

Penteken a Los Angeles-i allatkertbe mentunk harmasban (azt elfelejtettem mondani, hogy Sanyit nem gonoszsagbol hagyom ki mindig, hanem szegeny egesz heten rengeteget dolgozott, igy mindenhova harmasban mentunk). Az allatkertben nekem kicsit furcsa volt, hogy sok allat nem is volt a ketrecben, de ettol fuggetlenul is nagyon jol ereztem magam, gyonyoru ido volt, es hatalmasat setaltunk.

Szombaton reggel elmentem Szabival edzeni a parkba. Annyira imadom ezt Californiaban, hogy itt mindenki ilyen nagyon sportos! Mindenfele fajta sportot csinalhatsz, kortol, nemtol, elfoglaltsagtol fuggetlenul, annyi fele csoport van mar, amihez csatlakozni lehet. Van direkt kisbabas anyukaknak is egy csoport, ahova viheted magaddal a gyerkocot babakocsiban es ugy csinaljak a gyakorlatokat, hogy kozben enekelnek a gyerekeknek, vagy a babakocsit hasznaljak valamilyen modon. Szombatonkent nyitott nap van, mehetnek ferjek, tesok, baratok. Igy en is kiprobaltam. Hat nem "komfortzonas totymorges" volt az tuti. Edzes utan talalkoznom kellett a tobbi au pairrel es az ugynoksegtol egy nocivel, elvileg minden honapban vannak ilyen talalkak, de en csak ketton voltam eddig, mert nem olyan nagyon elvezetes dolog, egy-masfel oran keresztul jopofizni, mindig csak ugyanarrol van szo, kinek milyenek a gyerekei, meg a csalad, aztan ennyi. Most is csak bekoszontem, mondtam, hogy elek, virulok, aztan leleptunk. Delutani program husvetra keszulodes volt, tojast festettunk, kicsit feldiszitettuk a lakast is. Vacsira volt sonka tojassal, minden, ami kell. 

Vasarnap turazni mentunk egy nemzeti parkba, azzal a nem mellekes hatso szandekkal, hogy fuvet es viragokat gyujtsunk a nyuszi feszekhez. Egy jo harom oras tura volt, aminek a vegen mar kicsit meg is aztunk, de nagyon megerte, mert gyongyoru volt a kilatas a Santa Monica obolre, es gyonyoru erdos osvenyen setaltunk (ami itt ritkasag). Gyujtottunk fuvet is, meg viragokat, ugyhogy mikor delutan haza ertunk, mar csak meg kellett epiteni a feszket. Kicsit forditott sorrendben tortentek az esemenyek, ugyanis mire mi vissza ertunk, megtojt a nyuszi, szoval az ajandekok kore epitettuk a feszket! Vacsira langost ettunk, hogy meglegyen az otthoni filing, ami a dietanak nem tesz jot, de a lelkednek igen :) Komolyan, nem gondoltam volna, hogy valaha ennyire fogok orulni egy langosnak :D Persze megsutni sem volt utolso elmeny, Szabival ketten csapatmunkaval oldottunk meg a helyzetet :) Mindenkinek hatalmas kalapemeles, aki tud langost sutni egyedul :D

Hetfo reggel ideje volt haza indulnom, a "mostohaim" mar szombat este vissza jottem sielesbol, de megkaptam a husvetot szabadnapnak. Szepen csendben feloltoztem, es gondoltam kora reggel leven kisurranok a lakasbol, nem akarok senkit felebreszteni ( ha Oli nem tette meg eddig), Erre kinyitom a szoba ajtot, ott all Sanyi, Olikaval az egyik kezeben, masik keze a hata mogott, ami feltunhetett volna, de hat meg koran volt. Placcs, egy adag hideg vizet kaptam a fejemre, szabad-e locsolni felkialtassal. Mire mondtam volna, hogy nem, mar elaztam! Kesobb kaptam raadast pacsulival is, ugyhogy vizesen, es 'illatosan' indultam haza, hetfo reggel hetkor.

Megint csak unalomig ismetelt resz kovetkezik, de nem tudok elegszer es elegge halas lenni Szabieknak mindenert, amit ertem tesznek!!!

Itthon sem ert veget a jo hangulat hetfon, aprilis elseje volt es a gyerekek az elso fel oraban annyi hulyeseget zuditottak a fejemre, hogy a vegen tenyleg nem voltam biztos benne, hogy most akkor megyunk-e Disney Land-be, vagy nem? :D A het tobbi resze nyugisan telt, mindenki probal visszazokkeni a hetkoznapokba, kozben az ido egyre nyariasabb, lassan nem nagyon kell pulcsit sem hordani... En foleg az edzeseimmel vagyok elfoglalva megint, most hogy megjott minden vedo felszerelesem, es mar "verekedni" is jarok, tenyleg es teszi ki a legott idomet, de annyira imadom! Egy-ket zuzodast leszamitva minden komolyabb serules nelkul megusztam a hetet, voltak erdekes szituaciok, amikor kedvem lett volna elfutni. Mondjuk mikor kedden csak egy srac volt rajtam kivul sparring oran, aki tortenetesen haromszor akkora, mint en, es versenyezni is szokott..nem volt egerut, vele kellett edzenem. Akkora pozitiv csalodas volt, hogy csak na. Nagyon aranyos volt, es segitokesz, sokat tanultam tole, es meg is dicsert ora vegen. Azota tobbszor is edzettunk egyutt a heten, es mindig nagyon sokat segit! Tegnap ra kellett jonnom, hogy sokkal jobb az ilyen ijeszto hapekokkal edzeni, mint az egyetlen csajszival, aki mostanaban ott van, mert o mindig nagyon erosen ut, es tul gyors is az en tempomhoz, szoval a nap vegen csak szepen peppe ver. Ma lazara veszem a figurat, csak a zsakos orara megyek, az legalabb nem ut vissza :)

Az eg minden aldasa hulljon ratok! Csokozon, napsutes, madarcsicserges!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fancsopanzani.blog.hu/api/trackback/id/tr15202919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása