2014.03.12.
18:15

Írta: fancsopanzani

azok a tokeletes hetvegek...

Hogy milyen is egy tokeletes hetvege?

 

Amikor pentek estetol vasarnap estig szuper emberekkel, szuper helyeken, szuperklassz dolgokat csinalsz.

Reszletesen: Pentek esti randi a legcukibb masfel-evessel a vilagon! Utalok arra gondolni, hogy nagyon hamar mar nem lesz elerheto ez a lehetoseg szamomra, igy probalok minel tobb idod Olival es persze Szabriekkal tolteni! Szerencsre sikerult elinteznem, hogy mult hetvegere kivehessem a teljes hetveges szabimat, igy Szabriek elmentek egy koncertre pentek este, en pedig Olira vigyaztam. Emlitettem mar, hogy mennyire borzasztoan aranyos? Csupa moka es kacagas volt az este, fozott nekem vacsorat a sajat kis konyhajaban, aztan teaztunk, es az igazi vacsi utan meg segitett takaritani is. Nincs meg egy ilyen jokedvu es konnyed termeszetu baba a vilagon! Es mar nem is annyira baba... Egy ilyen kezdes utan persze nem nehez jo hetveget kerekiteni, de ismet bebizonyosodott, hogy nekem van a vilagon a legeslegjobb keresztanyukam es pot-keresztapukam! Meg szulinapomra kaptam egy snowboardozast, amit most sikerult is megvalositani. Kicsit feltem eleinte, hogy a, hulyet csinalok magambol; b, eltorom valamimet; c, mindketto. Szerencsere a ket legjob oktatotol kaptam leckeket, ugyhogy csak egy kicsit szerencsetlenkedtem, de azert csuszkaltam is, es borzasztoan elveztem! El sem hiszem, mekkora hulyeseg volt, evekig kihagyni a sok lehetoseget, mikor mehettem volna sitaborba meg ilyenek! Ezek utan mashogy kezelem majd az ugyet, az tuti! Szoval szombat reggel utnak indultunk Big Bear-re, ami kb ket es fel oranyira van Santa Monicatol. Utkozben megalltunk reggelizni egy regi stilusu diner-ben, jol belakmaroztunk, es mire oda ertunk pont tudtam ujra mozogni. Nagyon szep ido volt egesz nap, majdnem nem is kellett a kabat es het agra sutott a nap. Egy picit le is egtem, segaz, ebbol is tanultam, legkozelebb majd tobb utanpotlas napkrem kell! A parokolobol egy shuttle busszal vittek fel a palyaig, ami olyan volt, mint egy marha szallito, es a sok muu-zas kozben sikerult fulon vagnom magam a snowboarddal, es gyanitom eltortem a porcot is, mert meg mindig erzekeny kicsit. Orommel jelentem mondjuk, hogy ez volt a nap legfajdalmasabb elmenye. Meg persze, amikor a terdeimre estem. Az meg mindig lila, de sebaj. Kezdesnek Sanyival felsetaltunk csak egy pici emelkedon, es kiprobaltunk a nagyon alapokat, felallas, indulas, megallas, kicsi kanyarodas. Miutan Sanyi ugy itelte eleg biztonsagosan allok a deszkan, folmentunk a liften, es jol lecsusztunk. Ize, ugy ertem ultem vagy 10 percet a dombteton, mire batorsagom volt felallni. Aztan gyorsan le is ultem ujra. Meg ujra. Meg ujra. Nagy nehezen azert lejottem valahogy. Egy ido utan csereltunk, es Szabi jott velem fol a liften. Ez volt az elso, hogy segitseg nelkul szalltam le a liftrol, es egesz jol megusztam, inkabb tenyleg leultem a vegen, mint estem. Nagy szo! A legjobb dolog ket embertol tanulni az ilyen dolgokat, mert mas szemszogbol kozelitik meg a helyzetet, es mas dolgokra teszik a hangsulyt, en meg ossze tudtam kombinalni a kettot, es csinaltam belole egy sajat verziot. Persze sokat estem a nap folyaman, es komoly izomlazam is lett delutanra, de abszolut megerte! Szabi es Sanyi felvaltva vigyaztak Olira egesz nap, hogy en tudjak boardozni, szoval mikor ugy iteltem, hogy eleget estem aznapra, kisajatitottam Olit, hogy ok tudjanak menni a nehezebb palyakon is. Nap vegen egy jol megerdemelt sorozest is beiktattunk, majd egy kiados olasz vacsorat, es irany haza, ugyanis vasarnapra is nagy tervek alltak elottunk.

Vasarnap volt az LA marathon, es eredetileg azt terveztuk, hogy kimegyunk szurkolni koran, hogy lassuk az elso ot befutot. Aztan kozbejott az ora allitas szombat ejjel, es vasarnap mire felkeltunk 9 ora volt 8 helyett. Igy az elso ot befutorol ugyan lemaradtunk, de a kozepmezonyt meglestuk egy jo kis Starbucks reggeli utan. Letekertunk a partra, ahol a celvonal volt, es megalltunk egy par percre irigykedni, mielott tovabballtunk volna. Nagyon hianyzik a futas, es remelem, hogy egyszer majd megint fogok tudni rendesen futni, de sajnos erre nincs a kozeljovoben kilatas. Foleg most, hogy raestem a terdeimre, mar egy kis ugralastol es megfajdult tegnap edzesen. Na, nem mintha panaszkodnek, mert sokkal rosszabb is lehetne! Szoval nagy nehezen at verekedtuk magunkat a tomegen, es lejutottunk a tengerpartra. Onnan pedig tekertunk egesz Redondo beach-ig, mai csak laza 20 merfoldnyire van kb. Nem volt veszes az ut, majdnem vegig lapos a palya, es a tengerpart mellett gyonyoru a kilatas. Nagyon szep ido is volt, 28 fok korul, egy kicsiket sikerult is radolgozni arra a leegesre. Egy jo kis junkfood ebed utan pihentunk egyet a parton, aztan indulni is kellet vissza, hogy meg sotetedes elott haza erjunk. A visszafele ut mar nem volt annyira nagyon kellemes, az emelkedok nagyobbnak tuntek, az ules kenyelmetlenebbnek, az ut hosszabbnak, a szel persze szembe fujt. Azert egyben haza ertunk, pont vacsora idore. Nekem hetfo reggel 7re kellett visszajonnom dolgozni, es eredetileg vasarnap este vezettem volna vissza, de annyira elfaradtam, es a finom vacsora meg egy(ket) pohar bor utan kellemesen elpilledtem, es ugy dontottem inkabb kele koran masnap. 

Egy kicsit azert utaltam 5kor kelni, de nem volt veszes, es a nap pont akkor kelt fel, mikor a kanyonban vezettem, azert a latvanyert pedig megerte a koran keles! A het viszonylag a normalis kerekvagasban telik, Camilla nagyon beteg volt mult heten influenzaval, es hetfon meg vissza kellett mennie orvoshoz, mert arcureg gyulladasa lett. Most antibiotikumot szed szegeny egy hetig, de hat ez ilyen. Szerencsere mar eleg jol van, hogy iskolaba menjen. Ma hosszu napom lesz, mert anyuka teniszmeccsre megy este, es mar fel otkor el kell indulnia itthonrol, szoval pizzat fognak vacsorazni a gyerekek es utana TV-t neznek lefekvesig :D 

Hetvegen szektagyulesre kell mennem, es megint szuper ertelmes program lesz, egy plazaban talalkozunk, es gondolom majd csak ulunk egy junk food kajaldaban es nezunk egymasra okosan, mint mindig. Muszaj megjelennem, mert szerintem szeptember ota meg csak egyszer voltam. Utana ugy nez ki vasarnap megyek surfozni, de ez meg nem 100%. Nagyon orulnek, ha osszejonne! 

Jovo het csutortokon a szulok elhuznak Utah-ba egy hosszu hetvegere, es en egyedul leszek a gyerekekkel. Utana hetvegen megyek Vegasba, de ezeket mar irtam, nem? Az ido repul, es nem tudom, hogy sirjak vagy nevessek, de inkabb csak probalok nem is gondolni ra. Most elbucsuzom es megyek csinalok valami hasznosat ;)

BTW, Mit szoltok, hogy ilyen hamar irtam?! Hosno vagyok, nem? 

Csokozon es mindenmas!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://fancsopanzani.blog.hu/api/trackback/id/tr155857358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása